افتتاح مرکز تخصصی و آموزشی خانواده و ازدواج "هم نفس" در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

مرکز تخصصی و آموزشی خانواده و ازدواج "هم نفس" به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهران مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امروز  در حاشیه راه اندازی مرکز پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان داشت:این مرکز در ۴ محور آموزش، مشاوره، همسان گزینی و تسهیلات به دانشگاهیان خدمات ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: انواع دوره های آموزشی و عمومی شامل مهارت های زندگی، مهارت های ارتباط موثر، تربیت فرزند، مهارت های پیش از ازدواج، مهارت های همسرداری، تربیت جنسی، ارتباط فرزندان با والدین و دوره تخصصی تربیت مشاور خانواده در این مرکز برگزار خواهد شد.

مهران تصریح کرد: مراجعین به این مرکز می‌توانند از مشاوره قبل از ازدواج، همسرداری و زوج درمانی، مشاوره خانواده، مشاوره فردی و شخصیت، مشاوره تربیتی کودکان و نوجوانان، مشاوره بالینی، مشاوره تحصیلی و مسیر شغلی بهره مند شوند.

وی افزود: همچنین در این مرکز انواع تست های روانشناختی و تست های مرتبط با شخصیت و سلامت روان ارائه می شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص خدمات همسان گزینی این مرکز گفت: همرسانی در این مرکز براساس اطلاعات علمی و مشاوره قبل از ازدواج و انجام تست های روانشناختی با همکاری دانشگاه های کشور و استان انجام می شود و دانشجویانی که از طریق سامانه همرسان ازدواج می کنند از ۵ سال خدمات مشاوره رایگان بهره مند خواهند شد.

کد خبر 1770863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha