دعوت کانون‌های مساجد استان زنجان به حضور حداکثری مردم در انتخابات

اسلامی گفت: در راستای دعوت عموم مردم به حضور حداکثری در انتخابات، قرارگاه نهضت مشارکت در ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان فعال شده و نشست های تبینی و تبلیغ چهره به چهره در مساجد انجام می‌شود.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با یادآوری اینکه قرارگاه نهضت مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فعال شده است، گفت: این قرارگاه با هدف لبیک به فرمان حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آغاز به کار کرده است.

وی با یادآوری اینکه در این قرارگاه شبکه گسترده و عظیم کانون های مساجد استان زنجان برای دعوت عموم مردم برای شرکت در انتخابات فعال شده است، گفت: در قالب این قرارگاه تلاش می شود تا از ظرفیت مساجد و کانون های فرهنگی هنری، مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با اشاره فعالیت ۱۶ مبلغ انتخاباتی در بحش زنجانرود، تصریح کرد: ۱۱ مبلغ در شهر دندی و سه مبلغه نیز در شهرستان ماهنشان تبلیغ چهره به چهره و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات را برعهده گرفته اند.

اسلامی با بیان اینکه اعزام مبلغ به روستاها برای دعوت از مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و کانون های مساجد انجام می شود، تصریح کرد: در راستای دعوت اعضای کانون های مساجد، فعالان عرصه هنر و موسسات قرآنی، نشستی با این فعالان در شهرستان ابهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی نیز دعوت حداکثری برای شرکت در انتخابات با هشتگ +۱ و هشتک انتخاب اصلح در حال اجرا است، گفت: حضور مدیر ستاد کانون های مساجد در مساجد شهرک مهدیه و دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات از دیگر اقدامات این قرارگاه در استان است.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان به مکاتبه تلفنی مدیر و کارکنان ستاد کانون های مساجد استان با مدیران و اعضای کانون های مساجد برای دعوت به حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: بسیاری از کانون های مساجد استان زنجان به ویژه کانون آیت الله قائمی، کانون لقمان، کانون شهدای مشکین و کانون شهید بیضایی به صورت خودجوش در حوزه ایجاد شور انتخابات فعالیت می کنند.

وی با اشاره به دیدار مدیر ستاد کانون های مساجد با اعضای کانون فرهنگی هنری ناشنوایان استان زنجان با موضوع انتخابات خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده نیز هماهنگی ها با حوزه های علمیه، آستان قدس رضوی و برخی از کانون ها برای دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات با تبلیغ چهره به چهره و برپایی محافل و دورهمی انجام شده است.

اسلامی یادآور شد: در بخش روستایی نیز هماهنگی با کانون های مساجد روستایی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در کانون های زینب کبری(س) و آل یاسین روستای پایین کوه، کانون شهید یوسف الهی روستای دواسب، کانون یاران نینوا در خدابنده و کانون سفیران مهدوی در روستای مشمپا شده است.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با همکاری هیات بنت الهدی زنجان پویش رای اولی ها و دعوت جوانان به همراه خانواده ها در پای صندوق های رای انجام شده است.

کد خبر 1770879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha