مشارکت حداکثری با انتخاب اصلح به اکمال می‌رسد

حجت الاسلام عزیزی گفت:هرچه مشارکت قوی‌تر باشد، پایه‌های آبرومندی نظام در دنیای امروز مستحکم‌تر خواهد شد و این مشارکت با انتخاب اصلح تکمیل می شود.

حجت الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه ورامین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزای شبستان درباره مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح، اظهار کرد: شک نداریم که آبروی نظام، کشور و انقلاب عزیز ما متوقف به حضور حداکثری مردم در انتخابات است و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند ما توصیه می‌کنیم مردم عزیزمان مسأله رأی دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند.

وی افزود: خدا را شاکریم که مردم عزیز ما بیدار و در صحنه حاضر هستند و سهم خود را در آبرومندی نظام اسلامی همواره ادا کرده‌اند. این بار هم امیدواریم آن سهم عظیمی که همواره ادا کرده‌اند به بهترین شکل ادا کنند.

امام جمعه ورامین با تاکید بر اینکه هرچه مشارکت قوی‌تر باشد، پایه‌های آبرومندی نظام در دنیای امروز مستحکم‌تر خواهد شد، تصریح کرد: البته مشارکت حداکثری یک اصل خیلی مهمی است اما این مشارکت باید با انتخاب اصلح تکمیل شود؛ انتخابی که نشان دهد مردم عزیز ما در مدار اهداف عالیه انقلاب اسلامی هستند. 

حجت الاسلام عزیزی گفت: در انتخابات پیش‌رو با دو مذاق مواجه‌ایم، یک مذاق پایبندی و پافشاری به اهداف انقلاب اسلامی، مقاومت اسلامی، مقاومت جبهه مظلوم علیه جبهه ظالم و صف‌بندی دیگری که در مقابل وجود دارد گفتمانی است که آن گفتمان گرچه ظاهر تعاملی با دنیا را سرلوحه کار قرار داده، ولی در واقع نوعی نگاه واگرایانه به تقابل با استکبار است. 

وی ادامه داد: بنابراین مردم عزیز ما در این انتخابات در یک دوگانه قرار می‌گیرند؛ دوگانه تعامل فعال با جهان یا خدای نکرده معامله منفعلانه. این ما هستیم که باید انتخاب کنیم بین معامله منفعلانه و تعامل فعال.

امام جمعه ورامین ابراز امیدواری کرد: مردم عزیز ایران اسلامی به جای معامله منفعلانه، تعامل فعال را انتخاب کنند تا از این گردنه به سلامت عبور کرده و راه پرسعادت شهید جمهور عزیزمان را ادامه دهند.

حجت الاسلام عزیزی درباره حضور مردم ورامین در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ورامین ریشه‌دار در دفاع از ولایت و پیشگام در عرصه حمایت از انقلاب اسلامی هستند و به خواست خدا آماده مشارکت بیشتر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به هفته گذشته هستند، مطمئن هستیم که مشارکت در جمعه آینده بیش از جمعه گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه همواره چشم دنیا به انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی است، افزود: اینکه انتخابات امسال دو مرحله‌ای شد موجب نوعی وحدت در جبهه انقلاب اسلامی شد؛ امیدواریم این وحدت به وجود آمده نقطه عطفی باشد برای ادامه حرکت به سمت تعالی.

امام جمعه ورامین گفت: معتقدیم که مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بهتر خواهد شد و انتخابشان هم حتماً انتخاب خوبی خواهد بود.

کد خبر 1770901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha