تکاپوی انتخاباتی بچه‌ های مسجد اشکاردشت از برگزاری جشن تا نشست های بصیرتی

قمی گفت: برگزاری جشن و بصیرت افزایی مردم در انتخابات، کاری مهم از بچه‌مسجدی های کانون اشکاردشت چالوس است که با همه توان‌پای کار آمدند.

حمیده قمی_ مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اشکاردشت چالوس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: روشنگری درمورد انتخابات و نقش معتمدین محلی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است که در این کانون از این ظرفیت استفاده شد.

وی افزود: برگزاری برنامه ویژه انتخاباتی با حضور خانواده ها با عنوان «جشن بزرگ کودک و خانواده» با هدف بصیرت افزایی و روشنگری در انتخابات برگزار می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اشکاردشت چالوس یادآور شد: برگزلری مسابقات، موسیقی، قرعه کسی و جایزه در محوطه نترسه قیام اشکاردشت برگزار می شود و چون فضایی بسیار شاد و همراه با موسیقی پاپ است، مقرر شد به جای مسجد در مدرسه برگزار شود.

تکاپوی انتخاباتی بچه‌ های مسجد اشکاردشت از برگزاری جشن تا نشست های بصیرتی

قمی گفت: نشست های روشنگری برنامه مهم‌ماست که از یکماه گذشته تاکنون در دستور کار است و برای تبیین انتخابات از حضور امام‌جماعت مسجد و کانون و افراد اثرگذار ستفاده می شود.

وی افزود: همه‌مردم باید در انتخابات و تلاش برای مشارکت نقش آفرین باشند و در این بین بچه مسجدی ها باید از همه ظرفیت برای این مهم استفاده کنند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اشکاردشت چالوس یادآور شد: ترغیب مردم به مشارکت حداکثری با نشست های بصیرتی و جشن ها نوعی روشنگری لست که از دل مساجد و با حضور بچه‌مسجدی ها انجام و می تواند اثرگذار باشد.

قمی گفت: بصیرت افزایی و روشنگری زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵تیر ماه است و در این بخش با همه ظرفیت و بیشتر از قبل وارد میدان می شویم.

کد خبر 1770942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha