شکر نعمت حضور مردم در انتخابات حل مشکلات از سوی مسئولان است

آیت الله محمدی عراقی گفت: شکر نعمت حضور مردم در انتخابات از طرف مسئولان حل نارضایتی‌ها و مشکلات مردم و شکر نعمت انتخابات از جانب مردم حضور همراه با نقد، راهنمایی و بیان حق است.

آیت الله محمود محمدی عراقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات و کنار گذاشتن تردیدها در این باره، اظهار کرد: رسانه های ما باید این پیام را به مردم برسانند و روشنگری کنند که قرآن تا چه اندازه برای حضور مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی و یاری کردن پیامبر(ص)، دین خدا و مظلومان اهمیت قائل است و ده ها آیه به این مهم اختصاص داده است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم افزود: نکته بعدی اینکه از همان مبارزات قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس مردم نقش اصلی را ایفا کردند؛ این نشان دهنده این است که ما مردم خوبی داریم و حتی امام(ره) نیز مردم ما را از مردم دوران رسول خدا(ص) بهتر می دانستند؛ چون آنها بدون درک محضر پیامبر(ص) چنین معتقد و ملتزم به حضور در صحنه های مختلف بودند و شهیدان بسیار را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی ادامه داد: انتخابات یکی از صحنه هایی است که مردم همواره در آن حضور داشته اند اما برخی فکر می کنند حضور در دور دوم به اندازه دور اول اهمیت ندارد. رسانه ها باید به این مسئله بپردازند که دور دوم از دور اول از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی اظهار کرد: همزمان با کشور ما مناظرات در کشور آمریکا نیز برگزار می شود و رسانه ها باید به مقایسه این دو با هم بپردازند. در جمهوری اسلامی در کمال آزادی، آرامش، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات برگزار می شود. شکر این نعمت از طرف مسئولان حل نارضایتی ها و مشکلات مردم است و شکر این نعمت از جانب مردم حضور همراه با نقد، راهنمایی و بیان حقایق است.

کد خبر 1770988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha