قرارگاه «نهضت مشارکت» در آذربایجان‌غربی آغاز به کار کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، قرارگاه نهضت مشارکت آغاز به کار کرد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: قرارگاه نهضت مشارکت با حضور مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارومیه با هدف افزایش مشارکت عمومی و ترویج فرهنگ حضور در انتخابات با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم کانون‌های مساجد و جوانان فعال در این عرصه، آغاز به کار کرد.

رضایی تشکیل کمیته‌های تخصصی بانوان، ارتباطات رسانه، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، و تبلیغات میدانی، تبلیغ چهره به چهره در مساجد شهری و روستایی، تولید و انتشار محتوای فاخر رسانه‌ای با هدف تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات را از جمله فعالیت‌های قرارگاه نهضت مشارکت عنوان کرد.

وی گفت: دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد، مهم‌ترین وظیفه و مأموریت بچه‌های مسجد در انتخابات است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت نقش مساجد در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی، اظهار امیدواری کرد که این قرارگاه بتواند با جلب مشارکت آحاد مردم، گامی موثر در جهت انتخابات پرشور و حماسی بردارد.

وی گفت: باید از فضای تعاملی و گفت و گوی مساجد و بچه مسجدی‌ها جهت تبیین نهضت مشارکت در انتخابات بهره گیریم تا حضور حداکثری را در روز جمعه شاهد باشیم.

قرارگاه «نهضت مشارکت» در آذربایجان‌غربی آغاز به کار کرد

گفتنی است؛ در این نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارومیه به بحث وتبادل نظر پرداختند.

کد خبر 1771000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha