قرارگاه مشارکت بچه‌های مسجد پای صندوق‌های رأی تاثیر خود را نشان می‌دهد

امیرگان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ایجاد قرارگاه نهضت مشارکت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش هدایت‌گری ایفا می‌کنند و امیدواریم با تلاش پُرشور مسجدی‌ها دولت قوی منتخب شود.

«امیر امیرگان» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد  خبرگزاری شبستان با اشاره به راه اندازی قرارگاه نهضت مشارکت به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار کرد: مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری نقش بسزایی در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مشارکت‌های اجتماعی دارند.

مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری کشور با بیان اینکه در سال‌های اخیر مساجد در حوزه مواسات اجتماعی و همدلی اجتماعی بسیار خوب عمل کردند، افزود: محوریت مساجد در مباحث اجتماعی کشور یک امر اثبات شده است و در بخش‌های گوناگون شاهد این هستیم که از ظرفیت شبکه عظیم مساجد و مسجدی‌ها در همه بخش‌های حاکمیتی و مردمی استفاده شده است.

امیرگان افزود: مقام معظم رهبری هم بارها تأکید بر محوریت مساجد، امام و فعالان مسجدی داشته‌اند لذا سال‌هاست که کانون‌های فرهنگی هنری مورد توجه همه نهادهای حاکمیتی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مسجد؛ یک ظرفیت عظیم و مهمی را در اختیار تمام دستگاه‌های حاکمیتی قرار می‌دهد تا از این ظرفیت بی‌نظیر استفاده کنند، گفت: ما امروز شاهد حضور پرشور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های متنوع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم.

به گفته وی؛ کانون‌های مساجد به عنوان یک رکن فرهنگی و نماینده و میز دولت در مساجد فعالیت می‌کنند و به نوعی نماینده دولت محسوب می‌شوند.

نماینده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، ادامه داد: این ظرفیت ایجاب می‌کند که همه فعالان مسجدی و کانون‌های فرهنگی هنری با حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخاب فرد اصلح و یک دولت مردمی و خدمتگزار نقش آفرینی کنند.

امیرگان گفت: مسجدی‌ها نقش بسزایی در بصیرت افزایی، دعوت به مشارکت حداکثری، تبیین دستاوردهای دولت و انتخاب فردی اصلح برای یک دولت مردمی دارند.

وی با بیان اینکه در زمان اوج بیماری کرونا؛ کانون‌های مساجد در کمک‌رسانی پیشگام بودند و یا در تابستان‌ها این نهاد فرهنگی در بخش اوقات فراغت و آموزش‌ها خوش درخشیدند، ادامه داد: با این وجود انتظار است که در عرصه انتخابات هم نقش آفرینی خوبی داشته و بخش‌های مختلف جامعه به خصوص در محلات کم برخوردار، هدایتگری و دعوت به حضور حداکثری برای انتخابات را مد نظر داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ایجاد قرارگاه نهضت مشارکت برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش هدایت‌گری ایفا می‌کنند و امیدواریم با تلاش پرشور مسجدی‌ها دولت قوی منتخب شود.

کد خبر 1771004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha