برنامه مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور در روز انتخابات

مشمول گفت: سامانه مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور در روز انتخابات آماده دریافت درخواست‌ها و مشکلات مردمی که در مساجد برای رای‌گیری حضور می‌یابند، است.

«حمید مشمول»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از خدمت رسانی سامانه مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور (همراه مسجد) در روز انتخابات خبر داد و بیان کرد:  روز جمعه، ۱۵ تیر همزمان با دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، تمهیدی دیده شده که اگر مردم در مسجد برای رای گیری حضور یافتند و با مشکلی در مسجد برخورد کردند، از طریق این سامانه مشکلات خود را با ما درمیان بگذارند.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی مساجد تصریح کرد: ما هم از طریق رایزنی با وزارت کشور مشکلات مطرح شده را در اختیار آنها قرار می دهیم، تا آنها زمینه حل آنها را فراهم کنند.

یادآور می شود، سامانه مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور با هدف پاسخگویی برخط، رسیدگی به درخواست‌ها و نیازها، ایجاد حس اعتماد و بهبود تجربه، مدیریت یکپارچه و هوشمند تماس‌های دریافتی، یکپارچه‌سازی با سامانه بچه‌های مسجد، ارائه مشاوره‌های فرهنگی، هنری، تربیتی و محتوایی، مدیریت و نظارت متمرکز و ارائه گزارش های متنوع است.

تدارک مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور برای روز انتخابات

کد خبر 1771013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha