محمدیان: کانون‌های مساجد برنامه‌های خود را بومی‌سازی کنند

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گفت: کانون های فرهنگی و هنری با نیازسنجی از محله پیرامونی خود، بومی سازی فعالیت ها را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدتقی محمدیان» در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی و هنری مساجد نجف آباد اظهارکرد: برخی از فعالیت‌های ستاد کانون‌های مساجد نیازمند بومی سازی در هر منطقه بوده که این اقدام مستلزم نیازسنجی و شناخت فرصت در هر محله است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با بیان اینکه فراگیری بعضی از برنامه ها برای همه مناطق مورد استفاده است، افزود: برنامه و طرح های فراگیر برای همه گروه ها و مناطق قابلیت اجرا دارد.

وی ادامه داد: با بومی‌سازی فعالیت‌ها و برنامه‌ها امکان رفع بسیاری از مشکلات و چالش‌ها وجود داشته و جریان خوبی را به وجود می‌آورد.

محمدیان از مدیران و تیم اجرایی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواست تا ظرفیت و توانمندی مرکز را برای گره گشایی از مشکلات منطقه بکار گیرند و برای این موضوع هم افزایی ایجاد کنند.

وی به کادرسازی و تیم سازی در کانون اشاره کرد و اذعان داشت: فصل تابستان و طرح اوقات فراغت فرصت خوبی برای این موضوع که امسال به این موضوع توجه شده و ستاد کانون‌های مساجد کشور در قالب طرح دهه هشتادی‌ها و نوجوانان به این موضوع پرداخته است.

معاون کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به سیاست های این ستاد اشاره‌کرد و گفت: تیم‌سازی و تقویت نقش کانون‌های مساجد بانوان را جز برنامه های این مرکز بیان کرد که در سراسر کشور در حال اجرا بوده و برنامه های ملی مثل همایش بانوان و اردوی آموزشی مشهد اجرا می شود.

کد خبر 1771041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha