اقدام تبیینی و روشنگری کانون‌های مساجد جهت تقویت مشارکت مردم

چگنی نژاد گفت: قرارگاه نهضت مشارکت با رویکرد جذب مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: قرارگاه نهضت مشارکت با رویکرد اقدامات تبیینی و روشنگری و با هدف جذب مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: قرارگاه نهضت مشارکت مساجد با هدف لبیک به فرمان حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و استفاده از ظرفیت مساجد و کانون های فرهنگی و هنری برای دعوت عموم مردم به شرکت تشکیل شده است.

 وی افزود: در این قرارگاه مردمی که با حضور مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شده است، تلاش می شود با بهره گیری از ظرفیت های چون تبلیغ چهره به چهره، برگزاری نشست های بصیرتی و با بازنشر سخنان و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی در راستای دعوت به حضور حداکثری و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم شود.

چگنی نژاد افزود: همچنین با برگزاری جلسه‌های تبیینی با حضورائمه جماعات مساجد و سخنرانان پر توان در راستای آگاهی بخشی به مردم تلاش شده است.

وی ادامه داد:  برگزاری حلقه‌های معرفتی ویژه جوانان و نوجوانان واجدالشرایط مشارکت در انتخابات به ویژه رأی اولی‌ها با هدف ایجاد زمینه برای انتخاب اصلح و حضور پرشور از دیگر برنامه های قرارگاه نهضت مشارکت در استان لرستان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: اعزام مبلغ انتخابات به مساجد و برگزاری نشست های بصیرت افزایی و تبییتی در مساجد برای احاد مردم از دیگر اقدامات قرارگاه نهضت مشارکت مساجد لرستان است.

کد خبر 1771071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha