بانوان مسجدی شیراز عید مباهله را گرامی داشتند

قاسمی نژاد از اجرای برنامه «از غدیر تا مباهله» ویژه بانوان شهرک امام حسین (ع) شیراز خبر داد و گفت: این برنامه در آستانه عید مباهله و روز ملی خانواده به همت کانون فرهنگی هنری «شهید محمدعلی فراحی» برگزار شد.

زهرا قاسمی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: گرامیداشت مناسبت های مذهبی و ملی همواره در برنامه های کانون مدنظر قرار دارد و برنامه هایی نیز به این منظور برنامه ریزی و اجرا شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید محمدعلی فراحی» شیراز افزود: در آستانه عید مباهله و روز ملی خانواده به همت کانون با همکاری پایگاه مقاومت بسیج برنامه «از غدیر تا مباهله» مسجد جامع شهرک امام حسین (ع) ویژه بانوان تدارک دیده شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه عصر روز ۱۰ تیرماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به میزبانی حسینیه ۱۴ شهید برگزار شد، خاطرنشان کرد: برنامه های متنوع و جذاب همراه با نوا و نمایش رویا و همچنین مسابقات برای شرکت کنندگان اجرا شد. 

قاسمی نژاد ضمن دعوت از بانوان شهرک امام حسین (ع) شیراز برای حضور در این برنامه معنوی، گفت: حسینیه ۱۴ شهید به نشانی بلوار تحت جمشید شرقی، خیابان شریف آباد کوچه ۴۲ جنب مسجد جامع شهرک امام حسین (ع) واقع شده است.

کد خبر 1771080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha