رای اولی‌های شهبازی گرد هم آمدند

رای اولی های شهر شهباز با همکاری کانون فرهنگی ثارالله این شهر گردهم آمدند و حماسه حضور خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، در آستانه دور دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در اقدامی ارزشمند که با همکاری کانون فرهنگی هنری ثاراالله و مجموعه قرارگاه محله اسلامی شهر شهباز برگزار شد، جشن بزرگ حماسه حضور «رای اولی ها» با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شد.

 در این جشن که در میدان امام حسین علیه السلام شهر شهباز برگزار شد، حضور گسترده رای اولی ها به چشم می خورد که از اینکه در سرنوشت خود و آینده نظام اسلامی شرکت می کنند بسیار خوشحال بودند.

این حضور گسترده و عاشقانه دهه هشتادی ها نشان از ولایتمداری و پایبندی آنها به نظام و ارزش های والای انقلاب، خون شهدا، آرمان های امام خمینی و استقلال و آزادی کشور است که این روزها در جای جای میهن اسلامی شاهد آن هستیم.

رای اولی‌های شهبازی گرد هم آمدند

حسین اکبری، مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله در حاشیه این مراسم به خبرنگار شبستان گفت: انتخابات روز سرنوشت ساز در کشور ما است و هر برگ رای نشان از اهمیت مردم به سرنوشت خویش است.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوان فرهنگی و دینی نظام در عرصه های مختلف حضور دارند، بیان کرد: امروز نیز در آستانه برگزاری دوردوم چهاردهمین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به نقش و جایگاه ارزنده مساجد در امر بصیرت افزایی و روشنگری این پایگاه های دینی وارد عمل شده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این پایگاه های فرهنگی با توجه به فرمایش حکیمانه و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انجام فعالیت های کانون های مساجد با همکاری بسیج و ضرورت هم افزایی جهت ضریب دادن به حضور هر چه بیشتر آحاد مردم در پای صندوق های رای؛ در صحنه حاضر شده و فعالیت می کنند، ادامه داد: این همایش نیز به منظورافزایش شوق آوری وحضور آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در این عرصه سرنوشت ساز با مشارکت بسیج و قرارگاه محله اسلامی شهر شهباز، برگزار شده است.

رای اولی‌های شهبازی گرد هم آمدند

کد خبر 1771085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha