اجرای میدانی گروه‌ سرود «میثاق» ارومیه با موضوع انتخابات

گروه سرود «میثاق» کانون فرهنگی و هنری مدافعان زینبیه(س) ارومیه در حرکتی شورآفرین، با اجرای سرودهای حماسی برای «ایران» در خیابان‌های شهر ارومیه، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای گروه های سرود بچه های مسجد برای نهضت مشارکت در مساجد و مناطق مختلف آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی بیان کرد : اجرای سرود توسط گروه سرود «میثاق» در خیابان‌های شهر ارومیه، نمادی از وحدت و همدلی مردم ایران در مسیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی تأکید بر نقش همه شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری، ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را از جمله اهداف این برنامه فرهنگی هنری عنوان کرد.

رضایی افزود: سرودهای برای «ایران» با شعری حماسی، رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران در طول تاریخ را به تصویر می‌کشد و شور وصف‌ناپذیری را در مساجد و خیابان‌های شهر ایجاد کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت : این اقدام ارزشمند توسط گروه سرود «میثاق» از کانون فرهنگی هنری مدافعان زینبیه(س)  که در راستای ترویج فرهنگ مشارکت حداکثری در انتخابات و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی صورت گرفته، شایسته تقدیر است

وی افزود: سرود یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ روحیه حماسی مردم در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان است و هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است.

رضایی گفت: با توجه به اینکه کانون فرهنگی و هنری مدافعان زینبیه ارومیه یکی از کانون های فعال در حوزه سرود است امسال به عنوان کانون مجری مهمونی بزرگ غدیر نیز بود.

اجرای میدانی گروه‌ سرود «میثاق» ارومیه با موضوع انتخابات

اجرای میدانی گروه‌ سرود «میثاق» ارومیه با موضوع انتخابات

کد خبر 1771111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha