جامعه پزشکی و اصناف همواره پای کار نظام هستند

دکتر جمالیان گفت: اصناف و پزشکان در هر لحظه و موقعیتی پای کار نظام بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده اراک، دکتر سید محمد جمالیان، در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی صنایع، اصناف، پزشکان و بازاریان با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، سخت گیری های مالیاتی را سبب مهاجرت سرمایه گذاران و پزشکان از استان دانست و گفت: چگونگی مصرف مالیات باید شفاف سازی شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر چه یکی از برکات مالیات این است که از تورم جلوگیری می کند اما در استان مرکزی مالیاتی که اصناف و پزشکان پرداخت می کنند نسبت به استان های همجوار بیشتر است و برخی سخت گیری ها باعث بی انگیزگی و مهاجرت از استان شده است.

این مقام مسئول استفاده از شیوه‌های مختلف اطلاع رسانی در خصوص چگونگی مصرف مالیات از جمله ارائه گزارش مکتوب از سوی نظام مالیاتی به مردم باعث افزایش آگاهی آنها در این زمینه خواهد شد که مردم بدانند مالیات گرفته شده از آنها در جهت بازسازی شهر و آسفالت کردن خیابان یا به طور مثال خرید اتوبوس های برقی مصرف میشود.

جمالیان خاطر نشان کرد: ضمن اینکه از اهمیت کار عوامل مربوطه باخبر هستیم اما لازم است که نگاه اجتماعی به قشر اصناف داشته باشیم چرا که اصناف گله مند از میزان پرداخت مالیات هستند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون شاهد بودیم که اصناف و پزشکان در هر لحظه و موقعیتی پای کار بودند و برای اینکه بخواهیم سرمایه های اجتماعی را افزایش دهیم می بایست در این زمینه فکر و برنامه ریزی کرد.

وی خاطر نشان کرد: آلودگی یکی از مسائلی است که مردم در آن گله مند هستند اما تاکنون گزارشی مبنی بر  مصرف مالیات در راستای رفع آلودگی هوا ارائه نشده است که ما نیز به عنوان نماینده مردم بیان کنیم که مالیات داده شده در راستای رفع آلودگی هوا خرج شده است.

کد خبر 1771128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha