استقرار ۱۳۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان شهرکرد

عبدالغنی گفت: برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری ۱۳۵ شعبه رای‌گیری در ۲ بخش مرکزی و لاران این شهرستان پیش‌بینی شده است.

بهادر عبدالغنی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری ۱۳۵ شعبه رای‌گیری در ۲ بخش مرکزی و لاران این شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: از این تعداد شعبه اخذ رای ۱۰۶ شعبه در بخش مرکزی و ۲۹ شعبه نیز در بخش لاران پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: همچنین از شمار شعبه‌های رای‌گیری پیش‌بینی شده در شهرستان شهرکرد ۶ شعبه سیار (شامل چهارشعبه در بخش مرکزی و ۲ شعبه در بخش لاران) است.

عبدالغنی با اشاره به تشکیل هیئت‌های اجرایی در شهرستان شهرکرد گفت: همه فرایند انتخابات با همفکری و تشکیل جلسه‌های مشترک هیئت‌های اجرایی انجام و در سامانه جامع انتخابات به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: براساس تصمیم‌گیری انجام شده عوامل شعب موظف هستند ساعت ۶:۳۰ صبح در شعبه‌های اخذ رای حاضر باشند و با آماده کردن دستگاه‌های احراز، ساعت هشت بامداد نخستین رای اخذ شود.

فرماندار شهرکرد گفت: همچنین از روز گذشته عملیات پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت با حضور هیئت‌های نظارت انجام شده، تعرفه‌ها و تمام اقلام مورد نیاز تامین و ارسال شده است.

وی یادآور شد: همچنین تمام موارد امنیتی و ترافیکی بررسی، دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس و جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش است.

عبدالغنی ادامه داد: همچنین تاکید شده دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت توزیع نیروی برق و مخابرات هیچ‌گونه قطعی در روز ۱۵ تیرماه نداشته باشند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم با حضور همگانی و پرشور خود در صحنه انتخابات برگ زرین دیگری ثبت و به افتخارات خود بیفزایند.

کد خبر 1771134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha