تشکیل شورای امر به معروف در مساجد سبب سالم سازی فضای محله است

حجت الاسلام فرخی گفت: تشکیل و فعال‌سازی شورای امربه‌معروف در مساجد گامی در راستای سالم‌سازی فضای محله و جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام فرخی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) اراک، ضمن تاکید بر ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر گفت: این مهم باید توسط همگان و به درستی اجرا شود.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی، به بیان اهمیت و جایگاه امربه‌ معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه جامعه ساز اشاره کرد و افزود: تشویق مردم به گذراندن دوره‌ های آموزشی امربه‌معروف امری ضروری است.


 وی ضمن دعوت از امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه بسیج و نمازگزاران به  تشکیل و فعال‌سازی شورای امربه‌ معروف در مسجد، بیان کرد: این شورا می تواند در راستای سالم‌سازی فضای محله و جامعه بسیار موثر بوده و گام های اساسی بردارد.


این مقام مسئول اضافه کرد: علاوه بر این تشکل شورای امر به معروف در مساجد می تواند ستاد امربه‌معروف را در این مسیر یاری نمایند.  

حجت الاسلام فرخی، در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همچنین ایام انتخابات، گفت: همه باید در این حماسه ملی شرکت و دیگران را نیز برای شرکت در آن راهنمایی کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را ضروری دانست و اظهار داشت: رأی ندادن خودش رأی دادن است : دلیل این موضوع روشن است چون کشور من است اگر من شرکت نکنم دیگران جای من انتخاب می کنند هیچکس اختیار اموال خانه اش را به دیگری واگذار نمی کند گویا این جمله از شهید مهدی باکری است که رأی ندادن‌" خودش رأی است، رأی به‌ اینکه‌ دیگران‌ به‌ جای من‌ انتخاب‌ کنند!  

رأی دادن یعنی حرکت در مسیر شهدا نباید از مسیر شهدا جدا شویم؛ هر کس در انتخابات شرکت کند در مسیر شهید شهریاری، فخری زاده، حاج قاسم و... در حال حرکت است؛ چون مسیر این عزیزان مسیر دفاع از اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی است.  

این مقام مسئول با بیان اینکه رأی دادن کمترین کاری است که می‌توانیم برای کشورمان انجام بدهیم؛ اظهار داشت: هر کس رأی ندهد از کمترین کاری که در راه دین و دفاع از کشورش می توانسته انجام بدهد خودداری کرده است.

کد خبر 1771145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha