حلقه اتصال نظام و مردم با مشارکت حماسی مستحکم‌تر خواهد بود

مجمع نمایندگان استان از مردم شریف گیلان جهت شرکت در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: ملت ولایت‌مدار ایران با حضور پرشورتر از دور نخست در مرحله دوم این انتخابات، حلقه اتصال نظام و مردم را مستحکم‌تر و خادم خود را با مشارکت حماسی خود انتخاب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، در پیام دعوت مجمع نمایندگان استان از مردم شریف گیلان جهت شرکت در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری آمده است؛

بسمه‌تعالی
برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و تعیین سرنوشت اجرایی کشور، مصداقی بارز از مردم‌سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور مردم در دور نخست چهاردهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری یک گام به تعیین ریاست‌جمهور نزدیک شد، و اکنون باور داریم ملت ولایت‌مدار ایران با حضور پرشورتر از دور نخست در مرحله دوم این انتخابات، حلقه اتصال نظام و مردم را مستحکم‌تر و خادم خود را با مشارکت حماسی خود انتخاب خواهند کرد.

از مردم شهیدپرور استان گیلان که در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب ثابت کرده‌اند که همواره حق‌طلب بوده از و نظام مقدس جمهوری اسلامی و لایت فقیه حمایت مخلصانه داشته‌اند، دعوت می‌کنم با حضور خود در روز جمعه بار دیگر نقش بارز خود در آیندهٔ کشور و استحکام نظام اسلامی را نشان دهند.

اینجانبان ضمن تقدیر از همه کسانی که در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به پای صندوق‌های رأی آمدند، از عموم ملت ایران و مردم انقلابی و زمان شناس استان گیلان به ویژه برادران و خواهرانی که در مرحله اول نتوانستند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می‌ نماییم با اراده محکم و گام استوار روز جمعه ۱۵ تیرماه جاری در مرحله دوم انتخابات حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

کد خبر 1771174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha