شرکت در انتخابات یک فریضه ملی است

حجت الاسلام مرتضایی نیا با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک فریضه ملی است، گفت: مردم دقت کنند که به چه کسی رای می دهند چرا که رای ما مسئولیت آور است و باید با بصیرت رای داد و به کسی رای دهیم که اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب اسلامی و نظام و رهبری دارد.

حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا-امام جمعه سرایان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند که انتخابات مظهر خداباوری و مردم باوری و خود باوری است.

وی با بیان اینکه انتخابات یک عملیات جنگی است، افزود: امروز در میدان جنگ قرار داریم و میدان انتخابات، میدان مسابقه خدمت هم محسوب می شود و حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است.

حجت الاسلام مرتضایی نیا در ادامه گفت: انتخابات یک فریضه ملی است و ایستادن در صف رای خودش یک نوع مجاهدت محسوب می شود و شرکت در انتخابات یک عمل صالح است و مردم باید این عمل صالح را با شوق و به وقت انجام دهند.

امام جمعه سرایان عنوان کرد: مردم نشان خواهند داد که هیچ گاه از آرمان های امام راحل و شهدا و انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد و مشارکت بالای مردم باعث کوتاه شدن زبان بدگویان در داخل و خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات به معنای سرافرازی جمهوری اسلامی است، افزود: مردم به حرف های پوچ دشمن دل نبندند و بهانه جویی را از دشمن بگیرند و بدانند شرکت در انتخابات به معنای حفظ خون شهدا است.

حجت الاسلام مرتضایی نیا در پایان بیان کرد: با مشارکت و انتخاب اصلح می تواند ناجی مردم در مشکلات اقتصادی باشد؛ مردم دقت کنند که به چه کسی رای می دهند چون رای ما مسئولیت آور است. 

به گفته‌ وی، باید با بصیرت رای داد و به کسی رای دهیم که اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب اسلامی و نظام و رهبری دارد.

کد خبر 1771203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha