حضور مردم در پای صندوق‌های رای پایه‌های نظام با مستحکم‌تر می‌کند

جلیل پیران گفت: فرزندم در راه امنیت انتخابات کشور به شهادت رسید لذا حضور مردم در پای صندوق‌های رای پایه‌های نظام با مستحکم‌تر می‌کند.

سعید جلیل پیران پدر شهید مدافع امنیت سرباز «فرهاد جلیل پیران» از مردم برای حضور پرشور در انتخابات رئیس‌جمهوری دعوت کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای پایه‌های نظام با مستحکم‌تر می‌کند

وی اظهار داشت: از مردم ایران توقع داریم با حضور پرشور در دور دوم انتخابات نگذارند، کشور دشمن‌شاد شود.

جلیل پیران با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره تلاش دارند که مردم در ایران امنیت نداشته باشند، گفت: فرد منتخب نگذارد که امنیت کشور دچار خلل و خون شهدا پایمال شود.

پدر شهید جلیل افزود: از رئیس‌جمهور منتخب درخواست داریم که از مردم بیش‌ازپیش حمایت کنند و ادامه‌دهنده خون رئیس‌جمهور شهید باشند و اجازه ندهند که خون رئیس‌جمهور شهید و همچنین شهدای کشور پایمال شود.

وی گفت: فرهاد عزیزم و همرزمش برای دفاع از امنیت کشور و دفاع و حراست از صندوق‌های رای به شهادت رسید و فرهاد از مهرماه سال گذشته برای خدمت سربازی اعزام شد که دوره آموزشی خود را در جهرم گذراند و سپس برای ادامه خدمت به سیستان و بلوچستان اعزام شد.

به گفته وی، شهید جلیل قبل از برگزاری انتخابات چند روزی به مرخصی آمده بود و ۲۹ خردادماه به محل خدمت بازگشت و در ساعات پایان انتخابات در حین جابه‌جا کردن صندوق‌های رای با شلیک گلوله از طرف دشمنان مردم ایران، برای دفاع از رای مردم به شهادت رسید.

پدر شهید با بیان اینکه ۲ فرزند دختر و ۲ فرزند پسر دارد، گفت: فرهاد فرزند آخرم بود و او فردی دلسوز، باخدا و اهل دین و نماز بود و به فقرا و ضعیفان کمک می‌کرد و هیچ‌وقت و هیچ‌کس از وی در زندگی بدی ندیده است.

کد خبر 1771215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha