استقبال خوب کهگیلویه و بویراحمدی ها در آغازین ساعت رای گیری

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از استقبال خوب مردم در آغازین ساعات آغاز رای‌گیری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی» روز جمعه در محل ستاد انتخابات استان گفت: با تدابیر اتخاذ شده و آمادگی در کشور و همزمان در استان امروز از ساعت هشت رای گیری آغاز و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ۸۳۵ شعبه در سطح استان شامل شهری و روستایی، ثابت و سیار همه فعال است

وی بیان کرد: با وجود اینکه یک ساعت و نیم از زمان آغاز رای گیری می گذرد کار اخذ رای از ۴۲ هزار نفر در شعب های سیار و ثابت در همه مناطق استان انجام گرفته است پیش بینی می شود دور دوم انتخابات با مشارکت بالای مردم برگزار شود.

هاشمی مهر تصریح کرد: هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده و امنیت و آرامش در همه شعب اخذ رای برقرار است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیچ گونه گزارش تخلفی در شعب گزارش نشده و عوامل اجرایی و نظارتی در تلاش برای برقراری انتخاباتی امن با مشارکت بالا در سطح استان هستند.

وی افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب تحکیم و استحکام جمهوری اسلامی ایران و قدرت دولت چهاردهم می شود.

هاشمی مهر خاطرنشان کرد: برای اخذ رأی کارت ملی اولویت اول و شناسنامه در اولویت دوم است و کارت ملی قدیمی برای شرکت در انتخابات از اعتبار ساقط است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۸۰ شعبه استان در مناطق عشایری و روستایی آفلاین است، گفت: استعلام در سایر شعب آنلاین و کار جمع‌آوری آرای مردم در حال انجام است.

کد خبر 1771229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha