آغاز حضور برای سرنوشت ایران

فرآیند اخذ رای همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان از ساعت ۸ صبح در بیش از سه هزار شعبه اخذ رای آغاز شد تا مردم برای سرنوشت ایران وارد صحنه شوند و حماسه بیافرینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری همزمان در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز آغاز و مردم برای تعیین سرنوشت کشور خود در محل اخذ رای حاضر شدند.

آرامش، سلامت، امنیت و مشارکت جز مهمترین ارکان برگزاری انتخابات بوده و متولیان اجرایی همراه با هواداران نامزدها در این مسیر حرکت می کنند و ملت ایران برای اعتلای کشور در سطح ملی و بین المللی حماسه خلق خواهند کرد.

صحنه مشارکت و حضور در انتخابات در استان اصفهان نیز از ساعات اولیه صبح به نمایش گذاشته شده و با گذر زمان هم در طول زمان رای گیری افراد در مناطق مختلف حاضر شده و رای خود را در صندوق رای می اندازند.

مردم در این  عرصه پیروز صحنه بوده و با انتخاب فرد توانمند مدیریتی، کشور را به سرآمد پیروزی خواهند رساند و جریان افتخار آفرینی شکل خواهد گرفت.

آغاز حضور برای سرنوشت ایران

چشم امید به افزایش مشارکت

دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مردم استان اصفهان به صورت میانگین ۴۱ درصد مشارکت داشتند که بررسی های میدانی از افزایش حضور در این دوره حکایت می کند.

حکایت حضور حداکثری مردم استان اصفهان از جایی شروع شده که تبلیغات گسترده تر و فعالیت چهره به چهره برای حماسه آفرینی  و انتخابات اصلح رقم خورد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به شمار واجدین شرایط حضور در این انتخابات، گفت: بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی هستند که در دوره قبل ۴۱ درصد مشارکت رقم خورد.

محمدرضا جانثاری ادامه داد: هیچ تغییری در تعداد و جابه جایی مکان شعب اخذ رای در این استان نداریم و طیق دور اول این جریان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دعوت به حضور در انتخابات توسط مردم، گروه های تاثیرگذار  و رسانه ها انجام شده و قطعا مردم استان اصفهان حماسه خلق خواهند کرد.

آغاز حضور برای سرنوشت ایران

۶۰۰ مسجد استان اصفهان مهیا برای انتخابات

فرآیند رای گیری در نقاط مختلف شهر و روستاهای استان اصفهان در حال انجام است که مساجد یکی از مهمترین این مناطق بوده و هر دوره نیز از این ظرفیت برای انجام این مهم استفاده می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در این خصوص گفت: بالغ بر ۶۰۰ باب شعب اخذ رای این استان در مساجد و حسینه ها قرار دارد.

مهدی سلیمانی ادامه داد: هیات امنا و متولیان این مراکز دینی همکاری خوبی با ستاد انتخابات دارند و در بعضی از این مساجد و مراکز دینی برنامه های فرهنگی نیز پیش بینی و در حال اجرا است.

آغاز حضور برای سرنوشت ایران

توصیه آیت الله مظاهری به حضور در انتخابات

مرجع تقلید عالم تشیع و رئیس حوزه علمیه اصفهان امروز در دقایق اولیه انتخابات رای خود را به صندوق انداخت.

آیت الله العظمی حسین مظاهری افزود: مردم برای تعیین سرنوشت کشور و کمک به سربلندی و عزت ایران پای صندوق های رای حاضر شوند.

انتخابات نماد وحدت و انسجام

یکی از عرصه‌های مهمی که اقشار مختلف در آن حضور دارند، انتخابات است که با تفاوت های مختلف مثل سلایق، علایق، دغدغه ها، نژاد، قومیت و جنسیت ولی حضور خوبی خواهند داشت.

افراد با حضور در صحنه‌ انتخابات با وجود تفاوت ها اما بر مرز پیشرفت متحد هستند و سرنوشت کشور خود را دوست دارند.

آغاز حضور برای سرنوشت ایران

ورزشکاران، هنرمندان، اقوام، گروه های سیاسی و پیر و جوان همه در شعب اخذ رای حاضر شده اند که در استان اصفهان در بعضی از شعب اقشار خاصی حضور پیدا می کنند مثل مسجد امام که محل حضور ورزشکاران در کنار دیگر مردم است.

مقامات مسئول از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار، مقامات قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی همه پای صندوق رای در کنار مردم حاضر شدند و رای خود را در صندوق انداختند.

کد خبر 1771233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha