روند برگزاری انتخابات به شدت نظارت می شود

رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی؛ امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت قوی را چراغ راه انتخابات برشمرد و گفت: بر روند برگزاری انتخابات به شدت نظارت می شود و با هر نوع تخلف انتخاباتی برخورد می شود.

عابدین عابدی مقدم، رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مردم با مشاهده هرگونه تخلفات در حوزه های انتخاباتی، موضوع را گزارش دهند و در سامانه "مردم ناظر" شکایت خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: نظارت بر شعبه های اخذ رای به صورت صحیح انجام تا تخلفی صورت نگیرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی ادامه داد: به هیچ وجه از تخلف انتخاباتی نخواهیم گذشت و امید می رود که فضای خوب، آرام و منطقی در انتخابات حاکم شود.

وی تاکید کرد: هر شهروند باید یک ناظر باشد و تخلف را به صورت مستند ارائه دهد تا ستاد پیشگیری از جرایم با متخلفان برخورد کند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی افزود: ۶۰ متخلف انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان به جرم خرید و فروش رای بازداشت شدند.

عابدینی مقدم بیان کرد: رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی برگزار و بر اساس پیش بینی ستاد انتخابات در استان ۶۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که ۴۰ هزار نفر آن را جوانان شامل می شوند.

وی عنوان کرد: برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

کد خبر 1771235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha