مردم با هر رای خود دشمن را به شکست نزدیک‌تر می‌کنند

حجت‌الاسلام حسینی صدر با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه دینی و سیاسی برای مردم است گفت: مردم با هر رای خود دشمن را به شکست نزدیک‌تر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام سیدامان الله حسینی صدر امروز (جمعه ۱۵ تیر) پس از اخذ رای در مدرسه کیانی شهرکرد اظهار داشت: مردم با هر رای خود دشمن را شکست نزدیک‌تر می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: هر یک رای امروز موشکی به قلب دشمنان جمهوری اسلامی و پشتوانه‌ای برای رئیس‌جمهور آینده است و امنیت آور هم می‌باشد.

وی گفت: این روزها فقدان رئیس‌جمهور شهید خسارت بسیار سنگینی بود برای ملت عزیز ایران و کسانی که به‌نظام جمهوری اسلامی ایران ارادت دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: امروز مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری است که مردم ما در هفته گذشته خلق حماسه کردند و دو نفر از کاندیداهای موردنظر به مرحله دوم راه یافتند که امروز وظیفهٔ ماهاست که سر صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم و به وظیفه خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: شهدای ما و شهید رئیسی به ما پیام می‌دهند که اگر می‌خواهید شهیدان از ما راضی باشند امروز زمانی است که سر صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم و وظیفه ما امروز همین کار است لذا از تمامی مردم به‌ویژه مردم استان چهارمحال‌وبختیاری که همیشه در تمامی صحنه‌ها خصوصا انتخابات خلق حماسه می‌کردند انتظار داریم تمامی مردم مخصوصا کسانی که در هفته گذشته فرصت نکردند پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند امروز حضور داشته باشند و رای خود را به صندوق بیندازند.

حجت‌الاسلام حسینی صدر تصریح کرد: هر یک رای امروز موشکی به قلب دشمنان جمهوری اسلامی و پشتوانه‌ای برای رئیس‌جمهور آینده است و امنیت آور هم می‌باشد.

 وی گفت: اگر رئیس‌جمهور با رای بالایی انتخاب بشود در عرصه‌های داخلی، بین‌المللی، سیاسی و... می‌تواند بااقتدار حرف بزند و اقدام کند.

حجت‌الاسلام حسینی صدر افزود: ما امروز بر سر صندوق‌های رای با وضو حضور پیدا کردیم زیرا رای دادن را مثل نماز عبادی می‌دانیم و مثل یک عبادت الهی به عنوان یک وظیفه به آن نگاه می‌کنیم؛ لذا در دقایق اول آمدیم تا به وظیفه خود عمل کنیم.

کد خبر 1771276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha