حضور در انتخابات مصداق عمل صالح است

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه حضور در انتخابات مصداق عمل صالح است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و یاس مستکبرین جهان و در راس همه، آمریکا می شود.

حجت الاسلام احمد نجمی پور-امام جمعه نهبندان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: حضور در انتخابات به معنای تقویت نظام برخاسته از خون هزاران شهید است.

وی در ادامه بیان کرد: حضور نیافتن در انتخابات، به معنای پاسخ دادن به خواست دشمنان نظام جمهوری اسلامی و همسو شدن با آنان است بنابراین کسانی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی دارند از حضور در انتخابات کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه حضور در انتخابات مصداق عمل صالح است، افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و یاس مستکبرین جهان و در راس همه، آمریکا می شود.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات و حضور نیافتن پای صندوق رای و شانه خالی کردن از این تکلیف قطعاً به معنای زمینه سازی سلطه کفار و مستکبرین خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات یکی از وظایف مهم شرعی و عقلی برای حفظ اسلام و مصالح کشور است، گفت: یکی از توانایی‌ها و راه‌های حفظ استقلال، حضور حداکثری در انتخابات محسوب می شود.

حجت الاسلام نجمی پور در پایان عنوان کرد: بدون شک یکی از ابزارهای مهم ایجاد همبستگی و انسجام ملی، بحث انتخابات حداکثری است که زمینه وفاق و وحدت ملی را فراهم می‌کند.

   

کد خبر 1771284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha