انتخابات موجب قوام و وحدت بیشتر در کشور می‌شود

قناعت گفت: انتخابات موجب قوام، انسجام و وحدت بیشتر در کشور می شود به نحوی که امنیت آور و قدرت چانه زنی ما را در جوامع بین المللی افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (۱۵ تیر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاهد شور و شعف مردم خراسان جنوبی در شعب اخذ رای هستیم لذا در صف حضور یافتم تا همراه مردم رای خود را به صندوق بیندازم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: انتخابات میدان بسیار مهمی برای مردم ایران و کشور است و هرچه درصد مشارکت بالا باشد در عرصه های بین الملی و معاده های اقتصادی  مالی قدرت چانه زنی بیشتری داریم.

قناعت  با بیان اینکه انتخابات موجب قوام، انسجام و وحدت بیشتر در کشور می شود، گفت: هر چه درصد مشارکت بالاتر باشد مثلث استکباری یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس در خصومت و خباثتی که نسبت به کشور ما دارند دلسرد و ناامید می شوند و دشمنی آن ها کمتر می شود.

وی داد: هرچه درصد مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد در عرصه های داخلی شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر پروژه ها هم خواهیم بود یعنی هر کس پای صندوق رای بیایید، به طور قطع منفعت خواهد بُرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از ستادهای انتخاباتی و هواداران این دو نامزد که در دور دوم که تلاش کردند و تنور انتخابات داغ شد، قدردانی می‌شود.

قناعت افزود: چه فردی که منتخب شد و رئیس جمهور شد و چه فردی که در انتخابات رای نیاورد باید به قانون تمکین کنند، همه ما باید نسبت به قانون و اجرای قانون سر تعظیم فرود آوریم.

وی با اشاره به درک و فهم سیاسی مردم خراسان جنوبی، گفت: زمانی که به صورت رسمی و از مراجع رسمی نتایج انتخابات اعلام شد، انتظار این است که به قانون تمکین شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به درصد مشارکت بالای مردم خراسان جنوبی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری نسبت به ۳۱ استان کشور، عنوان کرد: از مردم فهمیم، انقلابی و متدین خراسان جنوبی در  خصوص مشارکت بالا و حداکثری قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به صفوف طولانی اخذ رای در شعب اخذ رای، گفت: با وجود این صف های طولانی رتبه اول مشارکت در انتخابات را خراسان جنوبی کسب خواهد کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتخابات امنیت را برای با رقم زده و قدرت چانه زنی ما را در جوامع بین المللی افزایش می‌دهد.  

کد خبر 1771288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha