سرویس خودرویی رایگان در روز انتخابات

همزمان با روز انتخابات ریاست جمهوری سرویس خودرویی رایگان و صلواتی به همت مسجد بقیه الله ارومیه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای مختلف استان آغاز شده است.

انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی، مشارکت مردم درتعیین سرنوشت سیاسی کشور، به نمایش گذاشتن اراده ملی و عامل حل معضلات ومشکلات کنونی جامعه و شکست توطئه‌ها وفتنه ها و یاس معاندین قلمداد می‌شود.

مشارکت مردم آذربایجان غربی در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛ با اتحاد و همدلی پیام وفاداری به آرمانهای شهدا را به جهانیان صادر کرد و امروز ۱۵ تیرماه عموم مردم به پای صندوق ها آمدند تا با حضوری بی بدیل و باشکوه پاسخ محکمی به بدخواهان و یاوه گویان دهند و ایران اسلامی را در مسیر رشد و تعالی حفظ کنند.

۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در آذربایجان غربی برای برگزاری انتخابات این دوره ریاست جمهوری در نظر گرفته شده که یک هزارو ۱۶۵ شعبه شهری و یک هزار و ۱۹۲ شعبه روستایی است و مساجد استان آذربایجان غربی در شهرهای سراسر استان از جمله مسجد حضرت علی اصغر(ع) نیز امروز میزبان مردم هستند و مسجد النبی (ع)،  مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، مسجد ابوتراب، مسجد بقیه الله و مسجد محمد رسول الله(ص)  و مسجد خاتم الانبیا از جمله مستجد هستند. 

۴۲ هزار نفر نیز کار برگزاری انتخابات را انجام می دهند که از صبح امروز، در شعبات مستقر شده و آمادگی کامل برای برگزاری این انتخابات را دارند

سرویس خودرویی رایگان در روز انتخابات


 انتخاب فرد اصلح در توسعه کشور نیز نقش مهمی دارد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه افزود: حضور گسترده در انتخابات اصلی اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم بر این امر اهتمام ویژه دارند.

وی اضافه کرد: در کنار حضور پرشور و مشارکت زیاد، انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، نیز باید در دستور کار مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: انتخاب فرد اصلح، ضمن ارتقای اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در توسعه کشور نیز نقش بسیار مهمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: امروز نیز مردم ایران نشان خواهند داد که حضوری گسترده در انتخابات دارند.

کد خبر 1771291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha