رای‌دهی وابسته به سلایق سیاسی و هوای نفس نباشد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رای‌دهی به نامزدهای انتخاباتی وابسته و بر پایه سلایق سیاسی و هوای نفس نباشد بلکه توانمندی و شاخصه‌های اخلاقی و مدیریتی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت: نباید از حضور پای صندوق رای غفلت کرده و عقب نشینی ایجاد شود که این کار اقدام مناسبی نیست.

امام جمعه موقت اصفهان حضور در انتخابات را فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور خواند و افزود: حضور در این صحنه برای تعیین سرنوشت بوده و بر اساس رای مردم آینده کشور رقم می خورد.

وی اضافه کرد: همه چیز بر اساس دعا نبوده و باید اقدام از سوی مردم صورت بگیرد و عاقبت به حضرت حق سپرده شود.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه نگاه به ظرفیت های داخلی باید مورد توجه مسئولان باشد، تصریح کرد: وابستگی به دیگر کشورها خسارت به همراه دارد.

وی به دوری از سیاسی بازی و رفتارهای سلیقه ای اشاره کرد و اذعان داشت: رای‌دهی به نامزدهای انتخاباتی وابسته و بر پایه سلایق سیاسی و هوای نفس نباشد بلکه توانمندی و شاخصه‌های اخلاقی و مدیریتی در نظر گرفته شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به در آستانه بودن ماه محرم و صفر، گفت: حرمت‌های این ماه بزرگ حفظ شود و در این مسیر خدمت کنیم.

وی ادامه داد: در گرامیداشت این ماه تلاش کنیم تا درس های این قیام که غیرت، ایستادگی در برابر دشمن و مهربانی با دوستان است، گسترش یابد.

کد خبر 1771357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha