پوشش ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رای سراسر کشور 

زارع پور گفت: امروز هم مثل جمعه گذشته شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رأی سراسر کشور در شهر، روستا و حتی مناطق صعب‌العبور هستیم، تمام دستگاه‌ها به شبکه متصل شدند و این یک افتخار برای جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، عیسی زارع پور با حضور در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات کشور گفت: مثل سه انتخاباتی که در ۶ ماه گذشته داشتیم ارتباطات نقش کلیدی دارد زیرا بحث احراز هویت و استعلامات برخط انجام می‌شود و امروز هم مثل جمعه گذشته شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رأی سراسر کشور در شهر، روستا و حتی مناطق صعب‌العبور هستیم، تمام دستگاه‌ها به شبکه متصل شدند و این یک افتخار برای جمهوری اسلامی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از این جهت این رویداد برای ما به لحاظ فنی و زیرساختی مهم است که چند ده میلیون نفر در بازه زمانی مشخص و کوتاه باید از این زیرساخت استفاده کنند و خوشحالم اعلام کنم علاوه بر پوشش ۱۰۰ درصدی تمام استعلامات، ۹۹.۵ درصد از آنها به شکل برخط انجام شده که این هم آمار بسیار خوبی است و نشان می‌دهد نه تنها شبکه وجود داشته بلکه پایدار و با کیفیت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مثل هفته گذشته ۴۰۰ تیم در سراسر کشور مشغول پایش خطوط فیبر نوری کشور هستند و مسائل و مشکلاتی که به وجود می‌آید را برطرف می‌کنند و اگر قطعی پیش بیاید به سرعت همکاران ما مشکل را حل می‌کنند.

زارع پور تاکید کرد: امیدوار هستم همین روند تا پایان رأی‌گیری ادامه پیدا کند و اگر انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید بشود من در اتاق وضعیت در کنار وزیر کشور حاضر هستم تا این پایداری را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از دیروز چند مورد خرابکاری در مسیر خطوط فیبر نوری داشتیم گفت: با توجه به آماده باش همکاران، این خرابکاری‌ها به سرعت رفع شده و اثری روی وضعیت شبکه نگذاشته و تقریباً ۹۰ درصد مسیرهای فیبر نوری مسیر جایگزین هم دارند، در نقاطی هم که نداریم اگر خرابی رخ بدهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع می‌شود.

کد خبر 1771375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha