افزایش چشمگیر مشارکت در انتخابات با کوشش جوانان مسجدی

حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده» اظهار کرد: با کوشش و همت والای جوانان مسجدی، مشارکت در انتخابات به طور چشمگیری افزایش یافته است. از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه تمامی عزیزان صمیمانه سپاسگزارم.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت دور دومِ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرارگاه نهضت مشارکت را به منظور تشویق و ترغیب عموم مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات را راه اندازی کرد.

بنابراین گزارش، از اقدامات این قرارگاه طراحی و اجرای پویش مثبت۱ بود، بدین ترتیب که هر یک از اعضای کانون های فرهنگی هنری و نیز بچه های مسجد با تماس تلفنی با یکی از دوستان، اطرافیان، اعضای خانواده و فامیل حداقل یک نفر را به دعوت و حضور در انتخابات دعوت و ترغیب کردند.

آنچه آمارهای غیررسمی و مشاهدات میدانی نشان می‌دهد میزان مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رأی امروز به نسبت دور اول افزایش چشمگیر داشته که می‌توان یکی از عوامل موثر در آن را همین حضور جهادی و در میدانِ بچه‌های مسجد دانست که با روشنگری، بصیرت‌افزایی و تبیین خود فرصت حضور جمع بیشتری را پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخاب اصلح فراهم کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با اشاره به این اثرگذاری، اظهار کرد: با کوشش و همت والای جوانان مسجدی، مشارکت در انتخابات به طور چشمگیری افزایش یافته است. از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه تمامی عزیزان صمیمانه سپاسگزارم.

و️ی تأکید کرد: ادامه‌ی مجاهدت شما تا ساعات پایانی رأی‌گیری، نمایانگر عزم جدی شما در عمل به فرمایش رهبر عزیزمان در افزایش مشارکت در انتخابات است.

کد خبر 1771409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha