حضور خانوادگی جلوه ممتاز انتخابات در نصف جهان

حضور خانوادگی مردم استان اصفهان پای صندوق‌های رای جلوه ممتاز انتخابات امسال بوده که به ضرورت توجه مسئولان به این نهاد مهم را متذکر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، بررسی ویژه های انتخابات امسال به آنجایی رسید که مردم برای حضور در پای صندوق های رای خانوادگی آمدند و با همراهی همدیگر برای کشورشان نقش آفرینی کردند.

این مشارکت خانوادگی امسال نقش و اهمیت جایگاه این نهاد مهم اجتماعی را ترسیم می کند که چطور در سرنوشت جامعه نقش داشته و باید به آن توجه بشود.

اعضای خانواده در کنار همدیگر امکان پیشرفت و تعالی کشور را فراهم می کنند و اگر این بنیان اساسی که در سطح بین الملل نیز مورد توجه قرار دارد و آموزه های اسلامی نیز بر آن متمرکز شده، مورد توجه مسئولان در رده های مختلف قرار گیرد آنگاه بسیاری از مشکلات اجتماعی نیز رفع خواهد شد.

حضور خانوادگی جلوه ممتاز انتخابات در نصف جهان

تبادل نظر خانوادگی برای انتخابات

محسن حاج محمدی، پدر یکی از خانواده های اصفهانی بود که با همسر و فرزندانش در پای صندوق رای حاضر شدند تا در سرنوشت کشور سهیم باشند.

این پدر خانواده اصفهانی از گفتگو با اعضای خانواده خود برای انتخاب اصلح سخن به میان آورد و اذعان داشت: با همدیگر در منزل طی این روزها بحث و گفت و شنود کردیم و امروز با همدیگر آمدیم تا در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

حضور خانوادگی جلوه ممتاز انتخابات در نصف جهان

تقاوت سلیقه‌ها را درک کردیم

زهرا مهرپرور مادر اصفهانی که با همراهی خواهر و فرزندان خود پای صندوق رای حاضر شده بودند نیز از این حس خوب در تصمیم گیری برای کشورشان گفتند.

این مادر اصفهانی معتقد است محیط خانواده بستر مناسبی برای تبادل نظر برای موضوعات اجتماعی جامعه است و همین موضوع باعث شد تا در جمع خانوادگی خود تصمیم به حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در بین اعضای خانواده تفاوت سلیقه وجود داشت که با درک آن و هم فکری نهایتا تصمیم به حضور پای صندوق های گرفتیم.

حضور خانوادگی جلوه ممتاز انتخابات در نصف جهان

نقش خانواده در پیوندهای اجتماعی

بسیاری از پیوندهای اجتماعی در جامعه ناشی از همکاری بین اعضای خانواده و یا خانواده‌ها با همدیگر است که می‌تواند نظام اجتماعی را حمایت کند.

حضور اقشار مختلف مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی می تواند در محیط زندگی تثبیت شود و به کمک جامعه بیاید.

اگر اعضای خانواده نشست‌های خانوادگی داشته باشند و پیوند آنان در منزل تقویت شده باشد آنگاه در جامعه نیز از این ظرفیت می‌توان بهره گرفت.

حضور خانوادگی جلوه ممتاز انتخابات در نصف جهان

استاد دانشگاه آزاد استان اصفهان به موضوع مهم شناخت و بررسی ضرورت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: پدر و مادر و حتی فرزندان خانواده با ارائه دلایل علمی و کارشناسی می توانند همدیگر را برای حضور اجتماعی قانع کنند.

بشیر اسماعیلی افزود: یکی از عرصه های مهم اجتماعی، حضور در انتخابات است که با تبادل نظر در بین اعضای خانواده مشارکت رقم می خورد.

کد خبر 1771447

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha