پانزده تیر ماه برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی شد

استاندار استان مرکزی با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه گفت: پانزده تیر ماه برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، با حضور در ستاد انتخاب، ضمن تقدر از حضور پرشور مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران گفت:حضور مردم در انتخابات نسبت به دور قبل بسیار پُررنگ‌تر است.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه بر اساس بازدیدهای میدانی، در شهرستان‌ها حضور مردم بسیار گسترده بوده است، افزود: اقشار مختلف ازجمله روستاییان و کشاورزان حضور خیلی خوبی داشتند و ان شاءالله حماسه جدیدی آفریده خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت حضور آگاهانه مردم در صحنه بیان کرد: این حضور برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم عزیز ایران افزود.

پانزده تیر ماه برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی شد

مخلص الائمه با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۸ شعبه ثابت و سیار در استان فرایند اخذ رأی را انجام می‌دهند و تعرفه‌ها با پیش‌بینی افزایش مشارکت مردم به تعداد کافی توزیع شده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی و رسانه‌ای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم را در استان مرکزی بر عهده دارند که از زحمات این عزیزان قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نسبت به دور قبل بسیار پُررنگ‌تر است، اظهار داشت:در کل کشور روند حضور مردم فراتر از حد انتظار است و مردم بصیر، آگاه و موقعیت‌شناس نسبت به هفته‌ی گذشته حضور بسیار پُررنگ‌تری داشتند.

پانزده تیر ماه برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی شد

کد خبر 1771455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha