برای حل مشکلات کشور رقابت‌ها جای خود را به رفاقت بدهد

کنعانی مقدم با بیان اینکه وحدت و انسجام ملی از پشتوانه های مهم ادامه کار دولت برای رسیدگی حل مشکلات مردم است گفت: همه کسانی که به جلیلی رای دادند پای کار بیایند و مشکلات کشور را حل کنند تا مشکلات کشور سریعتر حل شود.

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به پایان یافتن انتخابات و رقابت میان نامزدهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: ملت ایران کار را تمام کرد و آنچه را که در تکلیف و حقش بود انجام داد؛ به منتخب مردم دکتر مسعود پزشکیان تبریک می گوییم ان شاء الله بعد از تنفیذ رهبر معظم انقلاب کار را با جدیت شروع و به وعده ها و اختیارات ریاست جمهوری عمل کند.

این فعال اصولگرا افزود:  یکی از مهمترین وظایف دولت معرفی کابینه به مجلس و گرفتن رای اعتماد از مجلس است تا بتواند با یک تیم قوی با توجه به توصیه هایی که رهبر انقلاب در انتخاب کارگزاران و وزراء دارند، کار خود را آغاز کند؛ ویژگی هایی مثل عدم شفتگی به غرب و عدم انحراف از آرمان های انقلاب.

وی ادامه داد: انسجام و وحدت ملی از پشتوانه های مهم ادامه کار دولت برای  رسیدگی و حل مشکلات مردم است که انتظار داریم با توان و روحیه جدید و وزرای لایق مشکلات کشور را حل و فصل کنند همه وظیفه دارند به دولت کمک کنند و همه کسانی که به آقای جلیلی رای دادند پای کار بیایند و مشکلات کشور را حل کنند تا مشکلات کشور سریعتر حل شود.

کارشناس مسایل سیاسی تأکید کرد: احزاب سیاسی نیز تکلیف سنگینی برای حمایت از دولت منتخب بر عهده دارند؛ مجلس و دیگر قوا برای وحدت  و انسجام ملی تکلیف دارند برای اینکه رئیس جمهور بتوانند یک دولت قوی و مستقل را در اداراه کشور داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم اکنون که رقابت پایان یافته، باید رفاقت ها آغاز شود و البته امر به معروف و نهی از منکر و نقد مشفقانه و آگاهانه نسبت به عملکرد دولت حق تمام جریان های سیاسی و مردم است و دولت هم باید در مسیر تحقق شعارهای خود متناسب با اختیاراتش عمل کند.                                    

کد خبر 1771515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha