تقدیر استاندار از حماسه‌آفرینی خراسانی‌ها

استاندار خراسان رضوی طی پیامی از مردم استان به مناسبت حماسه حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، استاندار خراسان رضوی در پایان رقابت چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در پیامی از حضور پرشور مردم خراسان در این حماسه باشکوه تقدیر کرد.

متن پیام یعقوبعلی نظری به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مردم انقلابی و ولایتمدار خراسان رضوی 

مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در نظام مقدس ما، با یاد شهیدی برگزار شد که سید و سالار شهدای خدمت بود.

عزم و اراده‌ ملی مردم ما اینبار نه فقط برای یک انتخاب که به منظور تداوم راه و طریق انقلاب اسلامی و امام و رهبری بود.

انتخابی که در برابر چشم جهانیان جلوه‌گر شد و نشان داد که در ایران اسلامی مردم سالاری دینی یک جریان اصیل و الگوی حرکت کارگزاران است.

درود خدا بر شما مردم شریف استان که در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز، ایران اسلامی را بار دیگر سرشار از غرور و افتخار کردید. بطور قطع و یقین پیروز این انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

پانزدهم تیرماه، همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله العالی» فرمودند؛ مردم ما بعنوان امت اسلام در آزمون خیره‌ کننده همه‌ قشرها، همه‌ سلیقه‌ها و همه‌ گرایش‌های سیاسی در کنار هم به صحنه آمدند و دوشادوش یکدیگر به جمهوری اسلامی رأی اعتماد دادند.

اینجانب حسب وظیفه قانونی، شرعی و ملی خویش از همه مردم عزیز استان خراسان رضوی که در آفرینش حماسه‌ای دیگر نقش آفرینی کردند قدردانی نموده و از حضرت ولی عصر (عج) و ثامن الحجج (ع)، طول عمر امام خامنه‌ای «مدظله‌ العالی»، علو درجات رئیس جمهور شهید، توفیقات رئیس جمهور منتخب و سرافرازی و سربلندی شما را مسئلت دارم. 

یعقوبعلی نظری 

استاندار خراسان رضوی

کد خبر 1771531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha