پیام تبریک سران کشورهای جهان به «پزشکیان»

سران کشورهای عراق، آذربایجان، عربستان، روسیه، سوریه و پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به دنبال پیروزی «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب ایران را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

بشار اسد وارد جده شد - ایسنا

بشار اسد خطاب به رئیس جمهور منتخب ایران گفت: ما با شما برای تقویت روابط راهبردی سوریه و ایران و گشودن افق‌های امیدوارکننده جدیدی برای همکاری‌های دوجانبه کار خواهیم کرد.

فخامة رئیس الجمهوریة عبد اللطیف جمال رشید یبارک فوز العراق برئاسة مجلس  وزراء الإعلام العرب | جریدة الشرق العراقیة

عبداللطیف جمال رشید، رئیس جمهور عراق نیز امروز شنبه پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور جدید ایران در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

وی گفت: موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری را به جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گوییم. برای پیروزی وی در انتخابات، آرزوی موفقیت در انجام وظایف کاری و دستیابی به خواسته‌های مردم ایران را داریم.

وی افزود: ما بر تمایل خود برای تقویت روابط عراق و ایران به نحوی که منافع دو کشور و ملت همسایه را تامین کند، تاکید می‌کنیم.

پیام تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان به مسعود پزشکیان

ملک سلمان و ولیعهد عربستان نیز در پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» را برای انتخایات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

رئیس جمهوری و رئیس مجلس سران پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» به در انتخابات ریاست جمهوری ایران را در پیام های جداگانه تبریک گفتند.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهوری پاکستان در پیامی به مسعود پزشکیان به دلیل پیروزی اش گفت: از اعماق قلبم انتخاب شما را به عنوان رئیس جمهوری جدید ایران تبریک می گویم.

پوتین: هیچ چیز بالاتر از عشق در زندگی وجود ندارد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

پوتین گفت: روابط روسیه و ایران دوستانه و وابسته به حسن همجواری است و ما در زمینه مسائل جاری هماهنگی لازم را داریم.

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

«الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور آذربایجان در پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان در ایران  به عنوان رئیس جمهور  را تبریک گفت.
رئیس‌جمهور آذربایجان در پیام خود تاکید کرده است؛ من از شما دعوت می کنم به منظور تبادل نظر در مورد چشم انداز توسعه همکاری های دوجانبه به آذربایجان سفر کنید.
وزارت امور خارجه ژاپن در بیانیه‌ای ریاست جمهوری پزشکیان را تبریک گفت و تاکید کرد: ژاپن برای تقویت روابط توکیو و تهران تلاش خواهد کرد.
امیر قطر: مواضع برخی کشورهای عربی ما را قوی‌تر کرد
«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفت.
الشیخ مشعل الأحمد الصباح.. أمیر الکویت وقائدها الجدید
«شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت در پیامی انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری منتخب ایران را تبریک گفت.
پادشاه عمان به دیدار امیر کویت می‌رود
«هیثم بن طارق آل سعید، پادشاه عمان»  پیروزی مسعود پزشکیان به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
چه کسی جانشین «محمد بن زاید» در ولیعهدی ابوظبی می‌شود؟ | خبرگزاری بین  المللی شفقنا

«شیخ محمد بن زاید آل نهیان» رئیس کشور امارات پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و برای وی در خدمت به کشورش و تحقق آرمان‌های مردم موفقیت آرزو کرد و گفت: من مشتاقانه منتظر همکاری با او برای خیر و صلاح کشورها و مردمانمان هستم.

استقبال پادشاه بحرین از توافق امارات با رژیم صهیونیستی - ایرنا

«حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین در پیام خود پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و برای مسعود پزشکیان آرزوی موفقیت کرد

پادشاه بحرین تأکید کرد: بحرین به دنبال ایجاد روابط خوب بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط نزدیک در چارچوب منافع  دو کشور و ملت‌های آنها است.

کد خبر 1771545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha