دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه موبایلی «نماز مهر»

اداره‌فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و حمایت قرارگاه فرهنگی شهید آوینی، به مناسبت روز جهانی مسجد دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه موبایلی «نماز مهر» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، به مناسبت روز جهانی مسجد دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه موبایلی «نماز مهر» ویژه (شهرهای ازنا، الیگودرز و دورود) برگزار می‌شود.

با توجه به اعلام شرایط شرکت کنندگان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا؛ شرکت کنندگان باید بین سنین ۶ تا ۹ سال باشند.

تصویر ضبط شده، صرفاً از قنوت باشد، انتخاب دعا و نیایش قنوت، آزاد است، مبنای برگزیده شدن در جشنواره، حالات و احساسات کودکان در حال قنوت و میزان تأثیرگذاری نیایش و دعای انتخاب شده می‌باشد.

صدای کودکان باید دارای وضوح و کیفیت لازم  و تصویر ضبط شده به صورت افقی و با کیفیت باشد.

بر اساس این گزارش، خلاقیت در تصویربرداری، ایجاد زوایای هنری و طراحی نور و دکور، دارای امتیاز می‌باشد و فیلم ضبط شده، حداکثر ۳۰ ثانیه باشد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۶۰۷۶۰۰۳۳ و یا لوح فشرده (Cd) به آدرس: ازنا، انتهای بلوار جهاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال نمایند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا مهلت ارسال آثار را تا دهم مرداد ۱۴۰۳ و زمان برگزاری این جشنواره را ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ روز جهانی مسجد اعلام کرده است.

کد خبر 1771691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha