عملیاتی شدن مرحله سراسری حمایت از خواهران طلبه پژوهشگر

رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران گفت: با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، پژوهشگران خواهر سراسر کشور، تحت حمایت طرح هدفمندی خدمات قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه های علمیه خواهران، خانم برجی نژاد، رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران در گفت و گویی اظهار داشت: به حول و قوه الهی، در جهت حمایت از پژوهشگران شناسایی و رتبه‌بندی شده حوزه‌های خواهران، مرحله سراسری طرح هدفمندی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به ثمر رسیده است.

وی افزود: در همین راستا، پژوهشگران پس از تکمیل اطلاعات در سامانه نجم، رتبه‌بندی و مورد حمایت مالی مرکز خدمات قرار می‌گیرند.

خانم برجی نژاد ادامه داد: پیرو وب سرویس شدن اطلاعات پژوهشگران با سامانه مرکز خدمات، ثبت اطلاعات در سامانه نجم از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ چرا که از این پس، کلیه امتیازات و اطلاعات پژوهشی خواهران پژوهشگر، فقط از سامانه نجم دریافت خواهد شد و اطلاعات پژوهشی سابق، در سامانه سخا مبنای حمایت در طرح هدفمندی نخواهد بود؛ همچنین پژوهشگران در رده‌های مختلف طلاب، دانش‌آموخته، کادر و اساتید، شناسایی و رتبه‌بندی شده و تمامی افراد پس از احراز شرایط در فرایند حمایت قرار می گیرند.

معاونت پژوهش، از تمامی پژوهشگران و محققین حوزه‌های علمیه خواهران دعوت می‌نماید ضمن مساعدت در تکمیل رزومه و سوابق علمی در سامانه نجم، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

کد خبر 1771727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha