راه اندازی ۲۸۰ پایگاه تابستانه اوقات فراغت دانش‌آموزان در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌ و بویراحمد از راه‌اندازی ۲۸۰ پایگاه تابستانه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حجت دقیقی» امروز (۱۸ تیر ماه) در جمع خبرنگاران، گفت : ۲۸۰ پایگاه تابستانه اوقات فراغت در سراسر استان راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه‌ و ‌بویراحمد با بیان اینکه نشست برنامه‌ریزی اوقات فراغت تابستانی با حضور دستگاه های متولی برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با حضور رئیس اتحادیه انجمن اسلامی، هلال احمر، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت‌ تربیت‌بدنی، مدیرکل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی استان، سازمان ورزش و جوانان و فنی و حرفه‌ای به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد که همه دستگاه ها آمادگی کامل خود را برای آغاز فعالیت‌ها اعلام کردند.

وی شعار اصلی اوقات و فراغت امسال را ، تربیت بدون توقف، رشد و تعالی دانش‌آموزان ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی و با محور فعالیت‌ها و برنامه‌های زیبا شناختی، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و حرفه‌ای متناسب با سند تحول بنیادین  عنوان کرد وگفت:تاکنون در سامانه نورینو قریب به ۸۵۰۰ دانش‌آموز در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیقی سهم هر یک از پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه دانش‌آموزان را شامل، ۱۲ کانون فرهنگی و تربیتی، ۱۳ دارالقرآن، ۱۲ اردوگاه دانش آموزی، ۵۵ مدرسه منتخب، ۴۵ مجتمع و سالن‌های ورزشی، ۱۳ پژوهش سرا، ۱۳ هسته مشاوره، ۵۰ مرکز فنی و حرفه‌ای و ۸۰ چمن ورزشی عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: درحال حاضر پایگاه های اوقات فراغت به صورت تمام وقت در راستای غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در حال فعالیت هستند.

کد خبر 1771857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha