توزیع بیش از ۳ هزار تُن اقلام تنظیم‌بازار بین هیئات استان

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد از توزیع ۳ هزار و ۲۷۸ تن اقلام تنظیم‌بازار بین مساجد و هیئات مذهبی خراسان‌رضوی به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری‌سرآسیا امروز دوشنبه (۱۸تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به فرارسیدن ایام محرم و برپایی هیات‌های عزاداری و طیق سندات قبل  اقلام تنظیم‌بازار در بین هیئات مذهبی استان توزیع خواهد شد.

وی اقلام تنظیم‌بازار تعیین‌شده را شامل چهار قلم برنج، گوشت، مرغ و شکر اعلام کرد و افزود: در این راستا ۱۱۰۰ تن برنج، ۵۷۸ تن شکر، ۱۲۵۰ تن مرغ منجمد و ۳۵۰ تن گوشت در نظر گرفته شده است. 

وی با بیان اینکه هنوز میزان تخصیصی هر یک از این اقلام برای هیئات مشهد و شهرستان‌ها به طور دقیق مشخص نشده است، گفت: هیئات مذهبی مشهد می‌توانند با مراجعه به شورای هیئات مشهد در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی واقع در بولوار مدرس، سهمیه اقلام تنظیم‌بازاری خود را دریافت کنند. 

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: هیئات مذهبی شهرستان‌های استان نیز می‌توانند به شورای هیئات مذهبی شهرستان خود مراجعه کرده و براساس میزان اقلام موردنیازشان که توسط شورا تخمین زده می‌شود، این اقلام را دریافت کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1771934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha