۱۲۰۰ مبلغ ماه محرم در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:حدود هزار و ۲۰۰ مبلغ و مبلغه از استان و همچنین از استان‌های قم، اصفهان و مشهد به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: در استان کهگیلویه بویراحمد مثل سایر مناطق به مناسبت ماه محرم مراسم‌هایی در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این مراسم‌ها تا پایان ماه صفر ادامه خواهند داشت، گفت: در دهه اول ماه محرم تقریباً همه هیئت‌های مذهبی، مساجد و پایگاه‌های مختلف برنامه‌های متنوع و متعددی در دستور کار دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ هیئت مذهبی مراسم دهه اول محرم را در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کنند، افزود: هیئت‌های مذهبی نیز وجود دارند که در این سازمان به ثبت نرسیده‌اند ولی به صورت خودجوش برنامه‌های ماه محرم را برگزار می‌کنند و ۶۰۰ هیئت مذهبی در سامانه این اداره به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام افتخاری برپایی عزاداری ماه محرم در امامزادگان و خیابان‌ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: حدود هزار و ۲۰۰ مبلغ و مبلغه از استان و همچنین از استان‌های قم، اصفهان و مشهد به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این افراد برنامه‌های تبیینی، احکام دینی، سخنرانی، مداحی سینه زنی و ... را در دستور کار دارند.

کد خبر 1772015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha