تسهیل و تسریع روند فارغ التحصیلی برای طلاب خواهر

رئیس اداره امور فارغ التحصیلی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: بخشنامه ۹۳۲/الف۱۴۰۳، مبنی بر اعلام تسهیل و تسریع روند صدور دانشنامه تحصیلی طلاب فارغ التحصیل حوزه های علمیه خواهران ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، زهرا محمدی زنجانی در این خصوص اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب دانش آموختگی و تسهیل و تسریع در فراغت از تسهیل طلاب، فرایند صدور دانشنامه صرفاً بنا به درخواست طلبه و به صورت مکانیزه بوده و نیازی به نامه نگاری اتوماسیونی نخواهد داشت.

رئیس اداره امور فارغ‌التحصیلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: پیرو مصوبه شورای محترم سیاست گذاری، دانشنامه های سطح دو بعد از ابلاغ بخشنامه مذکور با درج رشته مصوب"علوم و معارف اسلامی" صادر می شود.

وی تأکید کرد: درخصوص نظارت معاونین محترم آموزش استان بر فرایند صدور دانشنامه فارغ التحصیلان تمامی مقاطع، نکات مهم جهت بهره برداری مدیریت‌های محترم استانی و مدارس تحت پوشش،به پیوست بخشنامه، اطلاع رسانی شد.

محمدی زنجانی ابراز کرد: با توجه به برگزاری آزمون‌های استخدامی نهادها و سازمان های همسوی حوزه و همچنین ثبت‌نام طلاب در مقاطع تکمیلی حوزوی و دانشگاهی و نیاز فوری طلاب به ارائه دانشنامه، جهت رفع مشکل این دسته از طلاب، در صورت تأیید پرونده توسط همکاران این اداره، با صدور «گواهی فراغت از تحصیل» توسط مدیریت های استانی با شرایط ذکر شده در بخشنامه فوق، موافقت شده است.

وی در پایان اضافه کرد: جهت تبیین بیشتر و نظارت برفرایند صدور دانشنامه، نشست‌های توجیهی به صورت دوره‌ای با معاونان محترم آموزش استانها برگزار خواهد شد که زمان و پیوند جلسه متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 1772151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha