تولید ۳ هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی در آران و بیدگل

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از تولید ۳ هزار دست لباس ویژه ۲۱ همایش شیرخوارگان حسینی در این شهرستان خبر داد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دو کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی طی دو هفته اخیر در آران و بیدگل راه اندازی شده است.

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: در این دو کارگاه ۷۰ بانوی طراح و خیاط به صورت افتخاری فعالیت می کنند و ۳ هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی آماده می کنند.

نبوی زاده افزود: برای دوخت این لباس ها ۳۰۰ متر پارچه با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون ریال توسط خیّران تهیه و اهدا شده است.

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل بیان داشت: همچنین یک هزار و ۲۰۰ پرچم سردربی با هزینه ای بالغ بر ۳۶۰ میلیون ریال در این دو کارگاه تولید و به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

نبوی زاده ادامه داد: امسال همزمان با نخستین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در ۲۱ نقطه آران و بیدگل برگزار می شود.

همایش شیرخوارگان حسینی از سال ۸۲ در شهرستان آران و بیدگل شروع شده است و امسال بیست و یکمین سال برگزاری این مراسم در این شهرستان است.

کد خبر 1772326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha