بهسازی و مرمت ۲۱۰ مسجد در سطح استان مرکزی توسط بسیج

سردار عمومهدی از اجرای ۳۲۰ کیلومتر آبرسانی به ۴۷ روستای استان مرکزی در بحران های کمبود آب و بهسازی و مرمت ۲۱۰ مسجد توسط بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار مرتضی عمومهدی در نشست با مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات کشور قرارگاهی عمل کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه به تعبیر حضرت امام(ره) نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند، افزود: ملت ایران در طول ۴۵ سال گذشته با اراده های مستحکم بیرق پیروزی را بر فراز عالم برافراشته و امروز ایران اسلامی سربلندتر و مقتدرتر از هر زمانی می درخشد.

این مقام ارشد استان به توطئه ها و تهدیدهای همیشگی دشمنان اشاره کرد و گفت: ملت ایران از تهدیدات و تحریم ها فرصت های بزرگ ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه این مردم بصیر با رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) توانسته در مقابل دشمنان و امپراطوری قدرت ها؛ شکوه ایمان را به نمایش بگذارد؛ اظهار داشت: ملت ایران این درس را از عاشورا آموخته است.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی، با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب، بیان کرد: ملت ایران همچون ۴۵ سال گذشته در گام دوم انقلاب باید قدرت ساز بوده و قوی عمل کند چراکه ما از فراز اراده دشمن عبور کرده ایم و لذا مجلس شورای اسلامی که طعم شیرین انقلاب و ارزش های اسلامی می دهد در این مسیر بسیار می تواند موثر عمل کند.

سردار عمومهدی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کنار سایر نهادها و دستگاه های کشور برای خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور تمام قد پای کار است، افزود: انتظار مهمی که امروز از مجلس شورای اسلامی وجود دارد قرارگاهی عمل کردن برای رفع مشکلات مردم است که باید با روحیه جهادی، انقلابی، شبانه روز کار کردن، توجه به ظرفیت های عظیم کشور و نترسیدن از قدرت های پوشالی همراه باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سپاه به عنوان تکیه گاه مستحکم انقلاب اسلامی با اراده برای ساخت ایران قوی گام برمی دارد، اظهار داشت: این نهاد مقدس و مردمی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم است که در راستای پاسخ به نیازهای کشور تمام قد در میدان است.

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور در سطح استان مرکزی در عرصه های مختلف سازماندهی شده اند، ادامه داد: ساخت ۲۱۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی، اجرای ۳۲۰ کیلومتر آبرسانی به ۴۷ روستا در بحران های کمبود آب، برگزاری رزمایش های جهادی در طول سال، بهسازی و مرمت ۲۲۵ مدرسه و ۲۱۰ مسجد در سطح استان و ...این نهاد است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: امید است با حمایت های مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان این فعالیت ها استمرار داشته باشد.

کد خبر 1772365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha