حسینیه معلی| حادثه تروریستی کرمان به روایت خانواده دختر کاپشن صورتی

برنامه تلویزیونی حسینیه معلی در شب ششم محرم میزبان خانواده سلطانی‌نژاد شد تا بخشی از آنچه که در ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ بر کرمان و کرمانی‌ها گذشته است را روایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بیش از ۶ ماه از حادثه تلخ و دردناک حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان می‌گذرد؛ حادثه‌ای که قریب یکصد شهید و صدها مجروح و جانباز داشت.


در میان شهدا اما هشت نفر از یک خانواده بودند که اتفاقاً خردسال‌ترین شهید این حادثه نیز از همین خانواده است؛ شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد، معروف به دختر کاپشن صورتی، گوشواره قلبی!
دختری که حالا "رفیق شهید" همه کودکان است و مزار او پس از حاج قاسم و شهید مغفوری، سومین مزار پرمراجعه در گلزار شهدای کرمان!


هشت نفر از خانواده سلطانی‌نژاد در انفجار دوم حادثه تروریستی گلزار شهدا، شهید شدند و در تصاویری که از دوربین‌های نزدیک به محل حادثه به دست آمد، مشخص شد عامل انتحاری دقیقاً خود را در چند قدمی همین خانواده منفجر کرده است.


از ۹ نفر خانواده سلطانی‌نژاد در محل انفجار دوم تنها یک نفر زنده ماند؛ امیرعلی سلطانی‌نژاد پسر دایی دختر کاپشن صورتی که مدتها تحت درمان و مراقبت بود و به لطف الهی زنده ماند و راوی بخشی از آن حادثه تلخ شد.
امیرعلی که در این حادثه مادر و تنها خواهرش را از دست داد، در برنامه حسینی معلی، در وصف مادر مرثیه‌سرایی کرد و این را هم گفت که دختر کاپشن صورتی اولین کسی را که توانسته به اسم صدا کند امیرعلی بوده.


حسینیه معلی در پنجشنبه شب ۲۱ تیر مصادف با شب ششم محرم میزبان خانواده سلطانی‌نژاد شد تا بخشی از آنچه که در ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ بر کرمان و کرمانی‌ها گذشته است را روایت کنند.


حادثه تروریستی کرمان به اذعان تحلیل‌گران کورترین ترور تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود؛ حادثه‌ای که هیچگاه از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد.

کد خبر 1772423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha