پدر شهیدان حجازی درگذشت / اعلام یک روز عزاری عمومی در همدان

سید جواد حجازی پدر شهیدان سید جعفر و سید محمد باقر حجازی امروز در سن ۹۴ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست و به همین مناسبت ۲۳ تیر ماه در همدان عزای عمومی اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار شبستان، از همدان، سید جواد حجازی از شخصیت‌های تاثیرگذار و برجسته انقلاب صبح امروز در سن ۹۴ سالگی به فرزندان شهیدش؛ سیدجعفر و سید محمدباقر پیوست.

مرحوم حجازی پدر ۲ شهید بزرگوار بودند و عمر پربرکت خود خویش را صرف مبارزات انقلابی و سپس سرپرستی کودکان بی سرپرست کردند.

مرحوم حجازی از یاران دیرین امام و رهبری و مدیرعامل موسسه دارالایتام مهدیه بودند،  این شخصیت برجسته انقلابی و مردمی در مقطع زمانی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی اقدامات شایان توجهی در کشور داشت.

احداث دارالایتام مهدیه همدان، اقدام برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان، احداث نخستین MRI در غرب کشور با هدف کاهش مشکلات بیماران و عدم مراجعه آن‌ها به پایتخت، فعالیت‌های کشاورزی و دامداری جهت رونق اقتصادی استان و سایر فعالیت‌های خیرخواهانه ازجمله فعالیت‌های مرحوم سیدجواد حجازی بود

 آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پیام مشترکی درپی درگذشت اباالشهداء و الایتام مرحوم حاج سیدجواد حجازی پدر بزرگوار شهیدان سیدجعفر و سیدباقر حجازی، از شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و از مؤسسین دارالایتام مهدیه همدان، روز شنبه ۲۳ تیرماه سال‌جاری را در استان همدان عزای عمومی اعلام کردند.

آیین تشییع پیکر پاک این یاور دیرین امام و رهبری، امروز بعد از اقامه نماز جمعه از محل حسینیه امام‌خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 1772457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha