حرم مطهر رضوی خانه ابدی پدر شهیدان حجازی

مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان جعفر و محمدباقر حجازی در حرم مطهر رضوی برگزار و در جوار بارگاه منور امام رئوف آرام خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، پیکر حاج سید جواد حجازی، پدر شهیدان والامقام جعفر و محمدباقر حجازی، صبح شنبه (۲۳تیرماه) ساعت ۱۰ صبح در صحن کوثر حرم مطهر رضوی تشییع خواهد شد و در جوار بارگاه منور رضوی آرام خواهد گرفت.

مراسم بزرگداشت این مجاهد انقلابی نیز ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۳ تیرماه در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم راشد یزدی و روضه خوانی امیر عارف برگزار خواهد شد.

گفتنی است، حاج سید جواد حجازی، از مبارزان برجسته انقلابی و از یاران دیرین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، پس از عمری مجاهدت و پارسایی، در سن۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی که از ارادتمندان و خادمان مخلص آستان قدس رضوی بود، در تربیت فرزندانی انقلابی و مجاهد کوشا بود و دو فرزند برومندش، شهیدان جعفر و محمدباقر حجازی، در دفاع از حریم ولایت و کیان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

حرم مطهر رضوی در این روز میزبان عطر شهادت و ایثار خواهد بود و زائران و مجاوران با حضور در این مراسم، با پدر شهیدان حجازی وداع و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

شهید جعفر حجازی در سال ۱۳۶۱ در جبهه‌های غرب کشور به شهادت رسید و شهید محمدباقر حجازی نیز در سال ۱۳۶۴ در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/

کد خبر 1772533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha