منطقه گردشگری عباس آباد نیازمند سرمایه گذار و مدیریت یکپارچه و واحد

نوری گفت: منطقه گردشگری عباس آباد نیازمند سرمایه گذار و مدیریت یکپارچه و واحد است و باید این منطقه تاریخی و گردشگری به درستی به مردم استان مازندران، کشور و جهان شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   یوسف نوری_ استاندار مازندران  امروز(۲۳تیرماه) در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری عباس آباد اظهار کرد: مجموعه گردشگری و میراثی عباس آباد، آثار به جا مانده ازدوران صفویه است که با کارکرد گردشگری و تفریحی ساخته شد و براساس یافته های کشاورزی و منابع طبیعی از فن آوری استفاده از آب در بالادست، توزیع آب استفاده شده و در بازگردانی آب نقش موثر دارد.
وی افزود: مجموعه عباس آباد بهشهر به عنوان پایگاه جهانی است که در تامین مالی و نگهداشت سازه ها نیازمند اعتبارات و مدیریت واحد است و در اختیار  صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری مازندران قرار گیرد.
استاندار مازندران یادآور شد: باید در این مجموعه کار نو انجام شود و از سرمایه گذار دارای اهلیت و انگیزه در این بخش برای رونق بخشی استفاده شود.
نوری گفت: مدیریت واحد یکپارچه سازی و درآمدزایی و برگشت درآمد به محموعه تاریخی و گردشگری عباس آباد و استفاده از سرمایه گذار برای منطقه گردشگری عباس آباد مساله مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1772565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha