آغاز ثبت نام نهمین جام قهرمانان بازیهای ویدئویی ایران در مازندران

مدانلو گفت: نام نویسی برای شرکت در نهمین جام قهرمانان بازیهای ویدئویی ایران با مراحعه به درگاه اینترنی  Baazico.ir، شامل بازی های موبایلی ایرانی و فیفا ۲۴ تابستان ۱۴۰۳ امکان پذیر است.

عیسی مدانلو- معاون توسعه و مدیریت منابع ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری محرم حسینی به فراخوان نهمین جام قهرمانان بازیهای ویدئویی ایران اشاره و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با شعار «نشاط خانوادگی با بازی ایرانی» در دو بخش برخط و حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام نهمین جام قهرمانان بازیهای ویدئویی ایران با مراجعه به درگاه اینترنتی  Baazico.ir، شامل بازی های موبایلی ایرانی و فیفا ۲۴ تابستان ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز شده، افزود: مازندرانی ها نیز می توانند از همین شیوه برای ثبت نام استفاده نمایند.

مدانلو با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به‌صورت برخط و از طریق بازی ایرانی «کوییز» برگزار می‌شود، گفت: در این دوره در بخش حضوری علاوه بر بازی فیفا یک بازی موبایلی ایرانی نیز وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت خانوادگی در آن شرکت کنند.

کد خبر 1772783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha