فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون گیلان در روزهای تاسوعا و عاشورا

مدیرکل انتقال خون گیلان از فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون گیلان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: ۱۰ پایگاه انتقال خون گیلان در تاسوعا و عاشورای حسینی برای اهدای خون هم استانی‌ها در شهرستان‌های مختلف استان فعالند.

وی افزود: پایگاه‌های انتقال خون شهرهای رشت و لاهیجان از ساعت ۸ تا ۱۹ در تاسوعا و عاشورا برای اهدا خون هموطنان آمادگی دارند.

مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: همچنین پایگاه‌های انتقال خون بندرانزلی، تالش، آستارا، فومن، رودسر و لنگرود هم از ساعت ۸ تا ۱۳ در تاسوعای حسینی و ساعت ۸ تا ۱۷ در عاشورا حسینی برای اهدای خون شهروندان فعالیت خواهند کرد. 

دکتر بابک پاکدل افزود: اتوبوس سیار انتقال خون در روز تاسوعای حسینی در شهر لشت نشا ، جنب پارک شهر و در روز عاشورا در شهر سیاهکل ، از ساعت ۹ صبح روبروی شهرداری برای اهدای خون شهروندان مستقر خواهند شد. 

وی با قدردانی از مردم نیکوکار گیلان برای مشارکت در این کار انسان دوستانه ، از آن‌ها خواست اهدای خون را تنها به مناسبت‌ها موکول نکنند و در تمام ایام سال در این امر خیر شرکت کنند.

مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: بهار امسال ، ۲۶ هزار و ۴۵۶ نفر به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۴۹۵ نفر واجد شرایط توانستند خون خود را اهدا کنند.

کد خبر 1772821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha