نماز ظهر عاشورا با محوریت ۸۰۰ مسجد استان البرز برپا می شود

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز به عنوان مهمترین سرفصل قیام عاشورای حسینی گفت: نماز ظهر عاشورا با محوریت ۸۰۰ مسجد استان البرز برپا می شود.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی در جریان برنامه های محوری مساجد برای اقامه نماز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از برنامه های فرهنگی و بینشی در ماه محرم، اقامه نماز ظهر عاشورا به جماعت است.

رئیس ستاد اقامه نمازاستان البرز با اشاره به اهمیت اقامه نماز ظهر عاشورا بیان کرد: تدابیری برای برپایی هرچه بهتر اقامه نمازظهر عاشورا انجام شده است.

وی با بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز به عنوان مهمترین سرفصل قیام عاشورای حسینی گفت: نماز ظهر عاشورا با محوریت ۸۰۰ مسجد استان البرز برپا می شود.

به گفته وی، تمهیدات ضروری برای اقامه این نماز پرفصیلت با توجه به پیش بینی بیش از یک هزار مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شدت گرمای هوا اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای برپایی نمازظهر عاشورا نیز تجهیزات و امکانات خود را در اختیار می گذارند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: عاشورا فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، همچنین ولایتمداری را در نهاد تاریخ جاودانه ساخت.

کد خبر 1772892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha