توزیع ۳۰ بسته گوشت بین عزت مندان بی سرپرست

به همت کانون حضرت زینب کبری(س) ۳۰ بسته گوشت مرغ بین عزت مندان بی سرپرست روستای کلات دشمن زیاری توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، جایگاه مردمی و کارکردهای اجتماعی مساجد از صدر اسلام تا به امروز باعث شده که مسجد به عنوان پایگاهی برای توسعه و ترویج فعالیت های ملی و فرهنگی مورد توجه باشد.

کانون های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه اقدامات خیرخواهانه و کمک به نیازمندان در همه مناطق محروم کشور علاوه بر فعالیت های فرهنگی و هنری، در راستای دستگیری از عزت مندان جامعه در زمینه های مختلف از جمله ساخت مسکن در قالب گروه های جهادی، تهیه بسته های معیشتی، ایجاد صندوق های خیریه و قرض الحسنه، شناسایی و معرفی افراد عزت مند به موسسات خیریه، جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان که اوج آن را در ایام همه گیری کرونا شاهد بودیم و ... گام های موثری را در جامعه اسلامی ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد برداشته اند.

کانون حضرت زینب (س) مسجد صاحب الزمان (عج) کلات دشمن زیاری یکی از کانون هایی است که در این منطقه محروم علاوه بر اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، اقدام به جمع آوری کمک ها از افراد خیر و نوع دوست کرده و سپس کمک ها و بسته های معیشتی را بین خانواده های نیازمند توزیع می کند.

این کانون در جدیدترین فعالیت خود به مناسبت ماه محرم، ۳۰ بسته گوشت مرغ را بین عزت مندان و زنان بی سرپرست روستای کلات دشمن زیاری توزیع کرده است.

توزیع ۳۰ بسته گوشت بین عزت مندان بی سرپرست

توزیع ۳۰ بسته گوشت بین عزت مندان بی سرپرست

توزیع ۳۰ بسته گوشت بین عزت مندان بی سرپرست

کد خبر 1773312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha